Erre az oldalra olyan nagyobb fejlesztéseket emeltünk ki, amelyek nem “egyszerű” portálok, hanem annál működésben és tartalomban is lényegesen több…
2015-2017.
I. Aktuális
– hírek, cikkek (háttérben a webről folyamatosan frissülő cikkek és hírek)
– olvasható és letölthető tanulmányok
– audio és video tár (Youtube stream csatornáról videó és audió anyagok)
– kereső
II. Mini WIKI
– Szócikkek (kapcsolódó fogalmak, személyek, események, évfordulók, stb.)
– képtár
– kereső
III. Játék
– Kvíz (a weben használt kvíz játék mobilos verziója)
– puzzle (hagyományos tologatós puzzle kiválasztható, reformációhoz kapcsolódó képekből)
IV. A Reformáció útja
GPS alapú helymeghatározás után a térképen – megadja a helyszíneket és túrát csinál belőle. Az érdeklődők a túrát „kanapéról” is végig tudják járni off-line, de személyesen a GPS koordinátákat követve élőben is végig lehet menni rajtuk.
– helyiség lista (bontott hazai és külföldi túrák kezelése)
– távolságok és idők meghatározása
– helyekhez kapcsolódó írásos, hang, kép és videó anyagok
– kereső
Reformáció emlékút
Az emlékúthoz kapcsolódó, szöveges, hang és videó anyagok elkészítésének lehetőségei:
– normál és légi kamerás forgatás a helyszínen
– képek fotók készítése épületekről, szobrokról, festményekről
– meglevő papír alapú anyagok digitalizálása pl. alaprajzok, egyéb dokumentumok
– hang anyagok elkészítése, meglevő hang anyagok digitalizálása pl. audio CD felhasználása
További opciók
– Regisztrációhoz kapcsolódó tartalmak elhelyezése, melyet belépés után érnek el a userek
– Hozzászólások a cikkekhez az applikáción keresztül is (hozzászólások webre ill. webről szinkronizálása)
– Közösségi fórum FB belépéssel vagy weben regisztrált formában (közösségek kialakítása, téma szerinti csoportok, stb.)
2014.
A rendszer egy futárcég teljes életét lefedi – csomagok kezelése a felvételtől a leszállításig, elszámolások a partnerek felé, számlázás, kimutatások, stb.
A cég garanciális jellegű csomagokat szállít magyarországi áruházakból, valamint kiscsomagokat is cégektől, magánszemélyektől. A rendszer webes felületét az ország egész területén használják a cég partnerei a csomag feladására, valamint szervizes partnerei a csomag átvételére valamint visszaküldésére.
A rendszer alapvető feladatai az alábbiak:
felhasználói szinten:
- csomagok kezelése
- csomagcímkék és jegyzőkönyvek nyomtatása
- saját tételek nyomon követése
- üzenőfal
adminisztrátori szinten:
- nyomonkövetés
- elszámolások
- számlázás
- járatok kezelése, járatlista, járatok optimalizálása
- törzsadatok kezelése: szervizek, partnerek, termékek
- felhasználók kezelése
A cég futárai android operációs rendszert futtató mobilkészülékekre fejlesztett alkalmazást használnak: ezen veszik át, adják le a csomagokat, ezen váltják a státuszokat, végzik az ellenőrzéseket naponta. A csomagok kezeléséhez a jól bevált QR kódot használtuk fel, a telefonon futó alkalmazás a QR kód beolvasásával azonosítja a csomagot és végzi el a műveleteket.
A rendszer folyamatosan fejlődik: egyre újabb és újabb modulok kerülnek bele, szélesítve az elvégezhető feladatok palettáját.
Az introo 2010.Itthon a szállodák szobáiban a szobaszerviz rendszer szinte 100% belső telefonhálózaton keresztül bonyolítódik. A vendég felhívja a megadott recepciós gyorsszámot és leadja rendelését, igényét, óhaját, panaszát.
Az elhelyezett tablet-ek multifunkciós készülékek:
– A rajtuk futó cél-alkalmazás többnyelvű és több funkciót is ellát.
o Étel- és italrendelések
o Takarítási és egyéb igények jelentése
o Hibák lejelentése
o Egyéb igények, szolgáltatások megrendelése
– Egy másik felület képes lenne a szálloda és a környék szolgáltatásainak bemutatása, ezzel kiváltva a papír alapú prospektusokat:
o Szolgáltatások és árak – fotókkal és leírásokkal gazdagítva (azonnal foglalható, vagy elvégezhető a bejelentkezés)
o Környék nevezetességei, látnivalói, éttermek, kulturális helyek
o Térkép funkció
o Stb.
– A felületek között elhelyezve, ill. alkalmazások megnyitásakor vagy képernyőkímélő üzemmódban alkalmas a készülék reklámanyagok megjelenítésére, ez lehet állókép vagy rövid videó, esetleg bármilyen flash slide formájú reklám anyag.
A szolgáltatások bemutatása 100%-ban multimédia felület: videók, kép- és hanganyagokkal bemutatott események, szolgáltatások megjelenítése, események ajánlása másoknak e-mailben, esetleg legfontosabb események helyzetének, alap információinak elküldése mobil eszközre, PDA vagy GPS navigációs eszközre.
A reklámok formájának és méretének csak a készülék tudása szab határt: videóclip reklám megjelenítésére éppúgy alkalmas, mint egy diákból álló slide show reklám vagy egy állóképes banner megjelenítésére. Bármilyen kapcsolódó termék reklámozható a szobákban, a reklámok követésére külön modult kell fejleszteni a központi rendszerben, mely menedzseli a reklámok kezelését: melyik cég reklámja fut, milyen formátumban, mikortól meddig tart a kampány, stb. Lejáratkor automatikusan leveszi a reklámok futását az eszközről. Egyszóval a központi rendszer kapcsolódó moduljából egyszerűen el lehet végezni a reklámbannerek teljes kezelését az eszközökön.
További hasznos funkciók:
Taxi rendelés
A készülékről a taxi rendelés opcióban egy kattintással kérhető egy taxi, csak meg kell adni az időpontot. A kéréshez kapcsolja a szobaszámot, ezzel az azonosítás meg is történt.
Autóbérlés
Amennyiben a vendégnek egy autóra lenne szüksége, a rendszerhez kötött autóbérlés cég felé is le tud adni egy ilyen igényt. A megfelelő felületen kiválasztja a szabad kocsi palettáról a neki megfelelőt, leadja az időpontot, és előre megadhatja a személyes adatait is egy beviteli felületen. Ezzel előkészíthető az autóbérlés, és mire odaér a helyszínre, már csak alá kell írnia a papírokat és átvenni a gépkocsit.
Konferencia terem bérlés
Ha a vendégnek szüksége lenne egy konferencia teremre a szállodában valamilyen meeting lebonyolítására, a megfelelő felületen átnézheti a terem (vagy termek) foglaltsági tábláját és előjegyzést írhat be a neki megfelelőre. Ez az előjegyzés befut a recepcióra, ahol elvégzik a megfelelő lépéseket a foglalás véglegesítéséhez.
Videótelefonálás
A beépített alkalmazás és a készülék webkamerája segítségével videó hívás indítható a szobából családtagok, partnerek, bárki felé. A készülék az ingyenes SKYPE alkalmazást használja – a vendég belép és a partner listáján szereplő személyek felé kezdeményezheti a hívást.
Étterem asztalfoglalás
Amennyiben a szállodához tartozik partner étterem (vagy éttermek), ezek felé is kezdeményezhet a vendég asztalfoglalást. A megfelelő felületen megadja az időpontot, az érkező vendégek számát és megteszi a foglalást – néhány gomb lenyomásával.
Tekintse meg reklám videónkat!
Egy épülő társasház weboldala, melyhez 3D képeket és videót készítettünk. 2012.
Vizsgáztató rendszerünk bármilyen szabályos vagy attól eltérő elektronikus vizsga lebonyolítására alkalmas. A rendszerben a feladatokat az adminisztrátorok készítik el és állítanak össze belőle tetszőleges vizsgát annak minden szabálya szerint.
A rendszer másik fontos feladata vizsga csoportok összeállítása hallgatókból, számukra vizsga kiírása. A rendszerben két típusú vizsga állítható össze:
1. típus: csak olyan feladatok vannak a sorban, melyet automatikusan ki tud értékelni (teszt vizsga).
2. típus: szabadszavas, kifejtős kérdések is vannak a sorban, ez manuális kiértékeléssel értékelhető.
A vizsgázók értesítést kapnak a vizsga kiírásáról, majd a megadott időben megnyílik az a virtuális szoba, ahol be tudnak lépni és el tudják végezni a feladatokat.
Az értékelés nyomtatható, ill. e-mailben is küldhető. A vizsgákról különböző statisztikák készíthetőek.
e-Riksa 2010.
2010. elején folytattuk az RKV-val elkezdett munkálatokat. Egy olyan eszközt fejlesztettünk és szereltünk be a járművek utasterébe, mely az utastérben nyújt on-line idegenvezetői funkciókat. A készülék a nevezetességek GPS koordinátája alapján kapcsolja be a kiválasztott nyelvű hanganyagot. A hardver egy IconX G310 lite PNA. Mi az eszközt ugyan nem rendeltetésszerűen navigációra használtuk fel, de az összes benne rejlő funkcióját alkalmaztuk a munka során.
e-Riksa alapok 2010.
2009. első felében megépítettük a Riksa Közlekedési Vállalat belső rendszerét, mely jelenleg csak Budapesten, később más nagyvárosokban és más országokban is kiszolgálja a riksa fuvarozást.
A Riksa Közlekedési Vállalat járművei kiválóan alkalmasak, hogy utasaik, kényelmesen, emberközeli módon járják be a város legszebb pontjait. A csendes, tiszta, környezetbarát triciklik, olyan helyekre is eljuthatnak, ahova az autóbuszok, vagy személygépkocsik nem, így tökéletesek egyedi, és csoportos városnéző túrákra. Szakképzett hajtóink Budapest legszebb pontjaira kalauzolják az érdeklődő turistákat. Lehetőség van múzeum, bor, pálinka, városnéző túrák megszervezésére, megrendelésére, de igény szerint egyedi programok kivitelezését is vállaljuk.
A rendszer 2 részből áll: a központi (diszpécser) rendszer és a PDA (sofőr) felület.
A rendszer felépítése (kattintásra nagy felbontású kép):
Űrlapokkal kezelendőek az
• Ügyfelek
• A rendszer felhasználói és jogosultságaik
• A riksák, sofőrök
• Díjszabási zónák
• A befutó rendelések
További rendszer műveletek:
• Rendelések fogadása és riksához osztása
• Ügyfelek azonosítása, időzített rendelések rögzítése
• Teljes GPS koordináta logolás, elszámolások, statisztikák a fuvarokról
• Munkaidő, sofőr beosztás kezelés
A térképen a riksák nyomon követésén túl a megfelelő objektum kiválasztásával a hozzá tartozó információk is lekérhetőek.
Önkormányzati rendszer
2008.
Önkormányzatok számára készített rendszer tervünk és abból készített rendszerünk tovább fejlődik.
A mai közigazgatási gondolkodásban még nem egészen értett és elfogadott gondolat, hogy egy-egy közigazgatási intézmény csak virtuálisan létezzen. Az önkormányzás és a közigazgatás jogi intézményei eddig mindig csak valóságosan, épületekhez kötve, valóságos hivatali ügyintézők által megjelenítve működött. Az információs társadalom korának egyik nagy újdonsága, hogy a megfogható, elérhető világból kilépve, az Internet segítségével virtuálisan hoz létre intézményeket és szolgáltatásokat. Ennek az a következménye, hogy a tényleges önkormányzat és a polgármesteri hivatal megváltozik: minden állampolgár és kisebb-nagyobb közösség számítógépének monitorán digitális formában, elérhetőbb módon megjelenik az önkormányzati testület és maga a hivatal is.
Tehát az e-közigazgatás célja, az elektronikus csatorna létrehozása az önkormányzatok, a lakosság, valamint a különböző szervezetek és vállalatok között, illetve ennek a kapcsolatnak minél szélesebb körű alkalmazása és hasznosítása, így a modern, a szolgáltató, az ügyfél centrikus ügyintézés megvalósítása.
A portál felületén bárki böngészhet és olvasgathat, valamint a megfelelő regisztrációk elvégzése után igénybe veheti az elektronikus ügyintézést valamint az ügyfélkapus szolgáltatásokat is.
A portál teljes egésze adminisztrálható a megfelelően kiosztott admin hozzáférésekkel. Mivel a portál 4 kisvárost fog össze, ezért külön lehet és kell bontani a 4 régió adminisztrálását. Az e-ügyintézésben a lakosság dokumentumokhoz, formanyomtatványokhoz, határozatokhoz férnek hozzá, azokat letöltheti, valamint az ügyéhez tartozó nyomtatványokat kitöltve magával viheti az időpontfoglalás részben kiválasztott időpontra. A portál ezen része lehetővé teszi, hogy a ügyfélfogadást még hatékonyabbá tegye, kevesebb sorban állással és várakozással az ügyintézés gyorsabbá váljon.
A portálon ezen túl hírek, információk, eseménynaptár és fórum várja a látogatót. Három nyelven – magyar, angol és szlovén – készült el a publikus felület.
Comments are closed.